Tíz másodperc. Ennyin múlott Horváth Andor soproni szerződése és az, hogy ő formálhatja meg most meg emlékezetesen, remekül Clifford Bradshaw szerepét a Kabaré című előadásban.
Nyáron szereplőválogatást hirdetett a Soproni Petőfi Színház, nem titkoltan azzal a céllal, hogy az alakuló önálló társulatot megerősítse fiatal tehetségekkel a teátrum. A casting napjai lezajlottak hatalmas érdeklődés mellett, Pataki András igazgató már épp indult haza Katona Imre vezető-rendezővel együtt, amikor elkésve megérkezett Horváth Andor, aki színművészeti egyetemi végzettséggel, több színházi, filmes szereppel a háta mögött eljött a meghallgatásra. Ha tíz másodperccel később érkezik, már nem találja ott a vezetőket. Ők meghallgatták, akár a sok jelentkezőt, örömmel fogadták, s azonnal marasztalták. A Kabaréban ráosztották a fiatal író szerepét. Horváth Andor pedig jött, teljesített és győzött. A közönség azonnal a szívébe zárta a jó kiállású, remekül táncoló, éneklő színészt, aki a prózai jelenetekben is megmutatta milyen belső színészi eszköztárral rendelkezik. Horváth Andor ebben a szerepben méltó partnere a "Kabaré specialista" Ullmann Mónikának és Farkas Gábor Gábrielnek. Nem mellékszereplő, hanem mellettük főhős és főszereplő. Tiszta, őszinte, sallangmentes játéka, belső színészi ereje, tartása, jelenléte hozzájárult ahhoz, hogy a soproni Kabaré nem csak könnyed szórakozást nyújtó musical, hanem jóval több annál. Emberi sorsok, érzelmek vihara a történelem sodrásában, a gonosz eszmék, a pénz szorító markában.
A fiatal színész a zenés, táncos produkcióban a lélek tisztaságát, a tehetséges emberek erőterét, alázatát is elhozta az előadásba. A nézők legnagyobb örömére.
Az időállandóságban arcokba foglaljuk a színházat. Sopronban most Horváth Andorral. Tíz másodperce zárva.